კითხვა-პასუხის მეთოდს ვიყენებ მთელი პროექტის განმავლობაში რომ გავააქტიურო მოსწავლის ცოდნა და ვუბიძგო ანალიზისკენ. დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე, ეს მეთოდი მეხმარება საკითხის საჭიროების კვლევაში. ასევე პროექტის მიმდინარეობისას ვიყენებ ჩანიშვნებს, რათა ვაწარმოო მოსწავლეთა სწავლების მონიტორინგი. მოსწავლეებთან მუშაობისას სასწავლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე ვატარებ ინტერვიუს მეთოდს, მიზნების დასახვის, პროგრესის მონიტორინგის დასადგენად. ვიყენებ ურთიერთშეფასებას უკუკავშირის უზრუნველსაყოფად,პრეზენტაციის რუბრიკას მოსწავლეები იყენებენ მასწავლებლის შეფასებამდე, საკუთარი პრეზენტაციების შესაფასებლად. პროექტის დასასრულს ვქმნით პროდუქტს, რუბრიკებს.
მარიამ გავეცანი და ძალიან მომეწონა.
ReplyDeleteმარიამ, რეფლექსიაში ნათლად გაქვთ აღწერილი მეთოდებისა და ინსტრუმენტების გამოყენების დანიშნულება. ვფოქრობ, კოლეგები გამოვიყენებთ პროექტების შეფასებისას.
ReplyDelete